poniedziałek, 13 lutego 2012

1. Harry uwielbia Conversy.
2. Niall ma na wygaszaczu w komputerze Barack'a Obame. 
3. Zayn ma dwa koty. Jeden to Rol a drugi Tom. 
4. Niall zerwał ze swoją dziewczyną przed X-Factor bo chciał się skupić na karierze. Teraz mówi że trochę tego żałuje bo ona była naprawdę niesamowita. 
5. Louis umie grać na pianinie. 
6. Mama Hazzy mówi że Harry jest romantyczny i bardzo wrażliwy.
7. Nawet jeśli Liam jest zajęty, wychodzi na chwileczkę żeby zadzwonić do Danielle i powiedzieć jej że bardzo ją kocha.
8. Motto Liam'a to: żyj własnym snem i nigdy się nie budź. { dobre, wprowadzam w życie ;D }
9. Niall denerwuje się przed każdym występem.
10. Reporter: czy mięliście kiedyś złamane serce podczas świąt? Liam: ja miałem. ona mnie zdradziła, tak sądzę. ktoś mi o tym powiedział, a potem ona mnie rzuciła. była pierwszą dziewczyną, którą naprawdę kochałem. Cry Me a River które śpiewałem na przesłuchaniu śpiewałem tak jakby do niej ale nigdy jej tego nie powiedziałem. 
11. Niall raz powiedział Liam'owi że jeśli kiedykolwiek będzie miał syna to nazwie go jego imieniem. 
13. Niall lubi The Script bo po 1. są z Irlandii i po 2. każda z ich piosenek opowiada inną historię.
14. Louis jest naprawdę pewny siebie - Niall.
15. W GBY Zayn nie pocałował dziewczyny. Po prostu musnął swoim policzkiem o jej.
16.  Adele, Emma Watson i Kristen Steward to Directionerki. 
17. Niall ma książkę Biebera pt. "First step to forever"
18.  Zayn: nie jestem typem osoby która ma dużo przyjaciół. Mam ich kilku, ale oni są tymi prawdziwymi. Myślę że takich przyjaciół jest o wiele trudniej znaleźć.
19. Nie mogę zrywać z dziewczynami, bo gdy widzę jak płaczą od razu wracam. To właśnie stawia mnie w niezręcznej sytuacji. Tak samo z fanami. Gdy płaczą, mam ochotę chodzić ze wszystkimi - Liam.
20. Zdecydowanie mógłbym umawiać się z fanką, jeśli tylko nie krzyczałaby mi prosto w twarz lub robiła cokolwiek przez co nie mógłbym w spokoju zjeść obiadu - Niall.
21. Raz Niall i Lou zamknęli Harry'ego w szafie na ubrania. On siedział tam a potem się rozebrał. Gdy chłopaki otworzyli
szafę, wyskoczył z niej  zrobił coś w stylu taaaaaaaadam!
22. Zayn jest naszym złym chłopcem - Hazza.
23. Gdyby moja dziewczyna kiedykolwiek by czegoś potrzebowała, zawszę będę przy niej - Zayn.
24. Niall: nienawidzę gdy dziewczyny grają słodkie idiotki, przecież inteligencja jest seksi.



claud

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz